-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

sobota, 5 stycznia 2013

Jadę na rowerze do bylegdzie czyli skrzyneczka na przydasie

Skrzyneczka została przerobiona ze skrzynki na wino kupionej w jednym ze sklepów typu wszystko po 5 zł. Trochę się namęczyłam z wymontowaniem deseczki z imitacją butelki, zamiast tego podkleiłam serwetką z motywem roweru, podmalowałam i pobieliłam całość. Nie dużo roboty, a efekt całkiem całkiem. Praca została zgłoszona w wyzwaniu u mojej imienniczki Asia majstruje. Zgodnie z wytycznymi miała być nie inspirowana niczyimi życzeniami, a wyrażać własne upodobania. I oto jest: troszkę odrapana, surowa, ale ciepła, pasująca do przytulnych wnętrz.

12 komentarzy :

  1. jak widzę jakąkolwiek skrzynkę to od razu chcę ją poprawiać, malować i coś lepić- Rozumiem zapał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. odpowiednia skrzynka na trunki? :> dobrze poznaję?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna , szkoda, że nie ma zdjęcia przed. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zgłoszenie pracy! Świetnie wygląda połączenie bieli i czerni z tym pięknym, żółtym rowerem!
    P.S. Dziękuję też za udział w moim candy!
    Pozdrawiam!
    Asia
    asia-majstruje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna skrzyneczka, bardzo klimatyczna ! Uwielbiam takie motywy tym bardziej, że w zeszłym roku sama postanowiłam wypatrzeć na szrocie stary holenderski rower i własnymi łapkami go rozebrałam, odrestaurowałam, pomalowałam i złożyłam do kupy (no, może z małą pomocą Lubego;)]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna :) Mo tata jest zapalonym rowerzystą i na pewno by mu się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna skrzyneczka , rowery wyglądają fantastycznie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. EXTRA! Świetna, bobbowa, czaderska. Super wzór roweru!

    OdpowiedzUsuń
  9. EXTRA! Świetna, bobbowa, czaderska. Super wzór roweru!

    OdpowiedzUsuń
  10. Energetyczny i słoneczny rower:) Przypomniała mi się piosenka: Rower jest wielce okej...:)

    OdpowiedzUsuń