-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

piątek, 3 maja 2013

Deseczka na kuchenne zapiski

Jakiś czas temu kupiłam za grosze małą deseczkę do krojenia, i nie bardzo miałam pomysł, do czego ją wykorzystać. Zgodnie z przeznaczeniem- nuuuda!
Pomalowałam na biało z przecierką na świeczce, zrobiłam transfer za pomocą Cadence, kiedyś już pisałam, jak go używać na tkaninach, na drewnie, jak widać tak samo. Dokleiłam notesik z wyrywanymi kartkami i gotowe. Teraz jako perfekcyjna pani domu:) będę pamiętać, o której mam wyjąć siedmiopiętrowy tort z piekarnika, albo jak zaplanować obiad dla trzydziestu ośmiu osób.




8 komentarzy :

  1. Super pomysł,wyszła śliczna deseczka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Prefekcyjny notesik dla Prefekcyjnej Pani Domu:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna:) Swietny pomysł:) Ja własnie obrabiam taka deskę.....dla kogoś:)A Twoja grafikę mam na ławie w salonie wytransferowana, fajna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  4. deseczka cudna u mnie to wszedzie karteczki sie walają pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń