-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

sobota, 11 maja 2013

Wygrany przewodnik

W konkursie u Mamy Kangurzycy wygrałam bajkowy przewodnik dla dzieci. Książeczka jest bardzo ładnie wydana, napisana językiem zrozumiałym dla najmłodszych, ma załączony notesik i komplet kredek, dodatkowo kilka pocztówek, jedna do samodzielnego zaprojektowania oraz zakładkę. W środku ciekawe opisy miejsc do zwiedzania, ładne zdjęcia, obrazki z charakterystycznymi miejscami do kolorowania, jednym słowem wszystko, co może zaciekawić małego podróżnika.






7 komentarzy :

  1. Gratuluję! Bardzo praktyczna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna nagroda,gratuluje:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje :) Suuper nagroda dla dzieci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej, piękna rzecz. Twoja twórczość też jest prześliczna i dlatego zapraszam po wyróżnienie:
    http://swinstewka-justynki.blogspot.com/2013/05/soutache-w-kolorze-nocnego-nieba-i-moje.html

    Pozdrawiam gorąco,
    Gapowiczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny ten przewodnik, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń