-->

sobota, 15 czerwca 2013

Wymianka recyklingowa

Nadszedł finał wymianki organizowanej przez Etoilee. Tematem wymianki był szeroko pojęty recykling, czyli wykonanie czegoś z...no właśnie niczego. Moją wymiankową parą była Ar-nika z bloga Moja szydełkowa bajka. Na początku wymieniłyśmy maile z sugestiami, co chciałybyśmy otrzymać w paczce. Ja poprosiłam o etui na telefon, Ar-nika o skrapowy przepiśnik. W obu paczuszkach miały się też znaleźć własnoręcznie wykonane kartki.

Taką paczuszkę otrzymała Ar-nika:


Znalazł się tam przepiśnik, kartka, dekupażowa deseczka pod kalendarz, trochę słodyczy i kosmetyków do kąpieli. Podobno sól uciekła, mam nadzieję, ze udało się ją wyłapać:)

Od Arniki dostałam:


Zabawna karteczka, etui na telefon, które zostało piórnikiem, bo moja cegła się nie mieści:) cudne kolczyki i delikatny szydełkowy wisiorek. Poza tym kawki, herbatki i słodycze, które nie dotrwały do zdjęcia.


3 komentarze :

  1. Dziękuję Ci Joasiu za przesymapatyczną wymiankę :-) Trochę szkoda, że nie trafiłam z wymiarami etui, ale cieszę się, że udało Ci się je kreatywnie zagospodarować. A sól trafiła do słoiczka - stamtąd już mi nie ucieknie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper prezenty dla siebie przygotowalyscie :) Sliczniutki przepisnik :) Etui rowniez sliczne jak i taa delikatna zawieszka ach Cuuudenka saame :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł,i fajna wymianka:))

    OdpowiedzUsuń