-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

wtorek, 25 lutego 2014

Niespodziewajka







Dzisiaj dostałam paczkę z nagrodą, o której całkowicie zapomniałam. Jeszcze w lecie wygrałam kilka konkursów, jednej nagrody nie dostałam, potem już mi wyleciało z głowy. Okazało się, że właścicielce  bloga Z zielonego kufra pamięć lepiej dopisuje niż mi. Zobaczcie jakie cuda dostałam. Najbardziej zachwyciła mnie włóczkowa czapka, w moim ulubionym czekoladowym kolorze. Na zdjęciu prezentuje sie przeciętnie, ale wierzcie mi, jest świetna.
Dziękuję

5 komentarzy :

  1. Gratuluję wygranej :) Dostałaś świetne rzeczy :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie niespodzianki można byłoby dostawać codziennie :):):) Czapka fajniutka i wogóle świetne rzeczy :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne prezenty, jakie to miłe uczucie kiedy o czymś zupełnie zapomnimy, a tu pewnego dnia taka niespodziewajka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spóźnione ale szczere gratulację. Oby czapeczka nosiła się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń