-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

środa, 25 lutego 2015

Kartka z falbanką


Kolejna kartka z mojego ulubionego schematu. Niestety tak już mam, że jeśli jakiś wzór motyw lub technika mi się spodoba, to przez jakiś czas już nic innego nie chce mi się robić, potem czuję przesyt i zarzucam na długi czas. Teraz padło na kartki z falbanką i moją biedną książkę, która już coraz chudsza się robi, bo kartek z każdym dniem ubywa. Są na szczęście też rzeczy, które mi się nigdy nie znudzą, jak stemple, prawdziwe, z digi to u mnie różnie i mgiełki. Są też rzeczy, materiały, które bardzo mi się podobają, ale sama nie tworzę, nawet nie chce mi się próbować. Tu będzie brokat i layouty. Średnio też tęsknię za wycinankami z maszynki, czasem używam jakichś resztek z moich zapasów, ale generalnie nie kupuję, maszynka też jakoś nie leży w strefie moich marzeń.


Zapraszam raz jeszcze do wizyty na Fanpage DLD, gdzie możecie wystąpić z gościnnym projektem.

1 komentarz :

  1. Karteczka ładna, a czy następnym razem może być fota bez folij ki;) dla mnie karteczki jak na razie czarna magia;)

    OdpowiedzUsuń