-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

poniedziałek, 16 lutego 2015

Kolorowanki

Do kolorowania stempli zazwyczaj używa się pisaków, które łatwo rozpuszczają się pod wpływem wody, przeważnie copic lub promarker. Obrazki kolorowane nimi wygladają niezwykle profesjonalnie, przejścia między kolorami są płynne, możnadowolnie cieniować , paleta kolorów jest niezwykle bogata. Niestety ich cena jest zbyt wysoka, żeby kupować je do "zabawy" czyli pokolorowania jednego stempla raz na pół roku.



Za podstawowy, najmniejszy zestaw "kopików", 12 sztuk trzeba zapłacić nieco ponad 200 złotych, porównywalny zestaw promarkerów to wydatek  z rzędu  130 złotych.

Do zabaw z kolorowaniem warto przekonać się do kredek akwarelowych, które również rozpływają się pod wpływem wody, przy odrobinie wprawy można uzyskać całkiem dobry efekt, można również spróbować farb akwarelowych, wystarczy taki szkolny zestaw, cienki pędzelek i dużo cierpliwości. 

Niedawno zrobiłam kilka zakładek, do których wykorzystałam kolorowany stempel, właśnie farbkami. Efekt przyzwoity, jak dla mnie wystarczy.




Zachęcam do zabaw farbkami, pochwalcie się efektami.

3 komentarze :

  1. Efekt jest naprawdę świetny !:-) widziałam ten stempelek na żywo, daje wiele możliwości :-) bardzo podoba mi się pomysł odbicia go na kartce z książki :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. efekt naprawde cudny a jakimi farbkami malowany czy jakies konkretnej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic mi o firmie nie wiadomo, to stary komplet farbek akwarelowych, które moja córka miała w przedszkolu, taki za kilka złotych

      Usuń