-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

poniedziałek, 9 lutego 2015

Tag z tiulowym kwiatem

Tiulowe kwiaty są bardzo wdzięczne, łatwo je zrobić, nie potrzeba drogich materiałów, ja zawsze ogołacam bukiety kwiatów, które dostaję ze wszystkich ozdób, kwiaty lądują w wazonie, reszta w zapasie rzeczy wszelakich, stąd też spora ilość różnych kawałków tiulu. W pracy wykorzystałam też malutkie lusterko ozdobione szydełkowym łańcuszkiem, mam ich spory zapas, embossingowanego ptaszka, tekturkę, mgiełki 13 Arts, jak również te własnej roboty i oczywiście starą książkę.







Praca została zgłoszona na wyzwania:



10 komentarzy :

  1. Bardzo fajny i miłosny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu CraftStyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna! Kolorystyka troche jesienna ale swietnie to wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny tag i jaki gorący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny tag! cieszę się, że nie tylko ja jestem taka recyclara :) pozdrawiam - Pinezka z Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny energetyczny tag! Dziękujemy za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  6. i u mnie również pierwsze skojarzenia - bije energia z pięknego tiulowego kwiatka na tagu. Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł, energia bije na kilometr! Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ kolory... jest moc:) Super że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Dziękuję I like challenges!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Fantastyczne kolory, a kwiat jest niezwykle efektowny. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń