-->

Witam

Witam wszystkich, którzy szukają u mnie inspiracji, lub tych, którzy sami chcą mnie natchnąć

piątek, 6 lutego 2015

Wielkanoc

Sezon na kartki wielkanocne uważam za otwarty. Zrobiłam trzy karteczki według jednego wzoru, stempel Agateria, napis Latarnia Morska. Napis spodobał mi się od samego początku, jestem wyczulona na bzdety typu Wesołego Alleluja.  Samo słowo Alleluja oznacza  luźnym przekładzie chwalmy Pana, stosowne go okoliczności i logiczne. Zlepek w postaci Wesołego Alleluja wydaje się dziwaczny i niepoważny. Utarło się, niestety, ale przyczyniać się do rozpowszechniania błędów językowych nie będę i już. I tak większa połowa się ze mną nie zgodzi.







2 komentarze :

  1. Piękne karteczki. Szczególnie ta przewiązana sznurkiem Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Ja właśnie z rozpędu zrobiłam jedna kartkę z "Wesołego Alleluja", a potem pomyślałam, że przecież to nie ma sensu i ... przecięłam stempel na pół. :-)

    OdpowiedzUsuń